Naast de telewerkovereenkomst tussen
werkgever en werknemer wordt door bedrijven ook een huishoudelijk
reglement gehanteerd, als er meerdere medewerkers telewerken. Hierin
legt men regels en richtlijnen vast aangaande het managen van
telewerken, de secundaire arbeidsvoorwaarden, werkafspraken, ziek- en
betermeldingen.
Over de invoering van Thuis- & Telewerken in jouw organisatie en thuis. Tips, trucs, waarschuwingen en overwegingen of je wilt (laten) telewerken en, zo ja, hoe.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
-
Indien u van plan bent telewerken te gaan invoeren in uw organisatie, kan dit op verschillende manieren gerealiseerd worden. Bijvoorbeeld l...
-
Voor het verstrekken (werknemer verkrijgt de eigendom) en het ter beschikking stellen (werknemer krijgt het gebruik) van computers (pc of l...
-
Belangrijk uitgangspunt van de belastingvrije vergoedingen en aftrek inrichting van een telewerkruimte thuis is dat de fiscus als hoofdregel...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten