Naast de telewerkovereenkomst tussen
werkgever en werknemer wordt door bedrijven ook een huishoudelijk
reglement gehanteerd, als er meerdere medewerkers telewerken. Hierin
legt men regels en richtlijnen vast aangaande het managen van
telewerken, de secundaire arbeidsvoorwaarden, werkafspraken, ziek- en
betermeldingen.
Over de invoering van Thuis- & Telewerken in jouw organisatie en thuis. Tips, trucs, waarschuwingen en overwegingen of je wilt (laten) telewerken en, zo ja, hoe.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
-
Belangrijk uitgangspunt van de belastingvrije vergoedingen en aftrek inrichting van een telewerkruimte thuis is dat de fiscus als hoofdregel...
-
Het is gebruikelijk om in een dergelijke uitgave een reeks literatuurverwijzingen en webadressen te geven. De literatuur over telewerken b...
-
Fase 2 en 3: Selecteren afdelingen en trainen personeel Zelfstandig kunnen werken is belangrijk bij telewerken. Dat hangt niet alleen...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten